GARGARA NIN FAYDALARI


Yüzü gözü mosmor bir kadın doktora gider.

Doktor: Ne oldu size?

Kadın:Doktor bey, ne yapacağımı bilemiyorum. Kocam ne zaman içip de eve sarhoş dönse beni gebertene kadar dövüyor.

Doktor: H
anımefendi
bu konuda size çok işe yarayan bir çözümüm var. Kocanız sarhoş olarak eve geldiğinde ağzınıza bir bardak şekerli çay alın ve kocanız yatıp uyuyana kadar çayı ağzınızın içinde sürekli dolaştırın gargara yapın…

İki hafta sonra, aynı kadın, eli yüzü düzgün şekilde doktoru ziyaret eder.

Kadın: evet doktor bey, harika bir çözümdü bu öneriniz. Kocam eve geldiği her seferinde yatıp uyuyana kadar ağzımı çalkalar gibi yaptım ve kocam bana hiç dokunmadı.

Doktor: gördünüz mü, ağzınızı kapalı tutmak ne kadar çok işe yarıyor. Hiç ara vermeden gargaraya devam edin.

°°°°

Biraz tebessüm adına olaydan mizah çıkartıldığı görülen bu hikayenin, asıl ana tema,sının şiddet olduğu görülüyor.. Bu davranışı tasvip etmediğimizi belirtmek gerekirken, 
kadın olsun-erkek olsun, buradan alınacak bazı derslerin'de var olduğuna inanarak yayınlamış bulunuyorum. 

Selam ve dua ile.. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR KUDÜS ŞİİRİ

İftira İle İlgili Hadisler

ORUÇLA İLGİLİ AYET VE HADİSLER