DÜŞÜK KEMERLİ PANTOLONLA NAMAZ


Edep Ya-Hu


DÜŞÜK KEMERLİ PANTOLONLA NAMAZ
Son yıllarda bir modadır gidiyor düşük kemer rezaleti(!) diğer moda safsataları gibi gavurun bu uyduruk icadınıda iyi yakıştırmışız kendimize.
Zaten Millet olarak bu tarz modaları kabullenmede üstümüze yoktur.
Şu yırtık pırtık şeyleri giyenler varya tam bir garabet örneği. Bir insanın aklının tamamen sıfır noktası olarak görüyorum...

Düşük kemer pantolona dönersek, kadını erkeği İnsanın en olmaz yerinden çirkince iğrenç ce, tiksindirici bir görüntü veriyor...!
Adama diyorum yahu sen bir delikanlı adamsın, bu hal sana hiç yakışmıyor. Bu kıyafet senin kişiliğine, ne gibi bir katkı sağlıyor diye merakla soruyorum? bir cevap alamıyorum !

Kısa şortla, düşük kemer pantolonla güya Namaz kılmaya geliyor camiye, "setri avret" namazın farzlarından birtanesidir. Yani vücutun mahrem bölgelerini (göbekle diz kapağı altı) kapatmak zorundadır.
Lakin vatandaş buna hiç bir özen göstermediği gibi, Namaz esnasında sürekli pantolon ve tişörtü çekiştirip duruyor. Her rükude her secde'de tekrarlıyor delikanlı.

Delikanlı dediysem aslında her yaştan mevcut, kimisi kilo probleminden, kimisi kıyafetini seçemeyişinden çokca kişilerle karşılaşıyoruz.

Bazılarını uyarıyorum senin namazın olmuyor üstelik namaz kılayım derken haram işliyorsun diyorum, adam aldırmıyor. Bir defasında birine dedim şu montumu vereyim kollarından beline bağla öyle kıl; kabul etmedi.

Bu konu hakkında, uyarılarda bulunmaları için imamlara telkinim olmuştur; çünkü bizlerde namazımızı huşu içerisinde kalamıyoruz. Çünkü önümdeki adamın kıllı kıçını seyretmek zorunda kalıyorum. Onlarda (İmamlar) tamam derler demesinede uyardıklarını hiç duymadım...

Ne diyelim Rabbim; çok önemli olan bu eksikliği bilipte müdahale etmeyen din görevlilerini, o namazı borç bilipte hakkıyla kılmayan, dahası ciddiye almayan müslümanı ıslah eylesin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR KUDÜS ŞİİRİ

İftira İle İlgili Hadisler

ORUÇLA İLGİLİ AYET VE HADİSLER